پیام تسلیت دفتر تحکیم بمانسبت هتک حرمت امام - خبر روز
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دلها، خاک و دانش، نهال و گفتگو، آب است . هرگاه آب از خاک جدا افتد، نهال خشک گردد . [امام صادق علیه السلام]
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 20
پیام تسلیت دفتر تحکیم بمانسبت هتک حرمت امام

دفتر تحکیم وحدت در اعتراض به اهانت تعدادی دانشجونما به ساحت مقدس امام خمینی(ره) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد:نسل برآمده از تفکر خمینی کبیر اجازه تعدی به مقدسات خود را نمی‌دهد و پاسخ این افراد را با سیلی محکم خواهد داد.

به گزارشرجانیوز متن بیانیه دفتر تحکیم وحدت به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
ملت شریف ایران
اقدام بی‌شرمانه عده‌ای دانشجونما در سالگرد 16 آذر مبنی بر توهین به ساحت مقدس امام راحل و نظام مقدس جمهوری اسلامی قلب هر انسان آزاده‌ای را به درد آورد، خمینی عزیزی که نماد آزادی، استقلال و اسلام ناب در عصر حاضر است. چه بسیار جان‌های ارزشمندی که در طول نیم قرن اخیر در پرتو اندیشه ناب و تابناک این بزرگ مرد تاریخ فدای اسلام شده است و مستبدانی که از اسم مبارک ایشان لرزه بر اندامشان افتاده است. امامی که دانشگاه را مبدا تحولات و کارخانه انسان‌سازی می‌دانست، حال در آستانه سی و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی این گونه به ایشان و ملت دلداده ایشان در صحت مقدس دانشگاه توهین می‌گردد.

و سئوالی را که در اینجا باید مطرح کرد این است که آیا این عده قلیل که خود را پشت نمادها و رنگ‌ها مخفی نموده‌اند توان مقابله با تفکر خمینی عزیز را دارند. افرادی که علی‌رغم هشدارهای جدی به آقایان، مسئولیت شاخه دانشجویی ستاد انتخاباتی آنها را به دست گرفته و عنان فضای سیاسی را از دست ایشان ربودند. آیا سران بی‌خبر از همه جای این عده می‌توانند اتفاق تاسف‌باری را که در روز روشن و در برابر دیدگان دانشجویان صورت گرفته، انکار نمایند. آیا دانشجویان دانشگاه امیرکبیر، سخنان و اقدام بی‌شرمانه اعضای شاخه دانشجویی ستاد آقای کروبی را در صحن این دانشگاه فراموش کرده‌اند که آقای کروبی در نامه به رئیس صدا و سیما با فرار رو به جلو سعی در به حاشیه کشاندن این جرم بزرگ را دارد؟ آیا این قلیل افراد، سرگذشت نهضت آزادی و منافقین را به چشم خود ندیده‌اند؟

بی‌شک نسل برآمده از تفکر خمینی کبیر اجازه تعدی به مقدسات خود را نمی‌دهد و پاسخ این افراد خارج از مدنیت را با سیلی محکم خواهد داد تا درس عبرتی برای هم مسلکان و سرانشان باشد!

دفتر تحکیم وحدت ضمن عرض تسلیت به محضر مقدس امام زمان(عج)، رهبر فرزانه انقلاب و ملت شریف ایران، توهین به ساحت امام راحل را در صحن مقدس دانشگاه شدیدا محکوم نموده و خواهان برخورد جدی و بدون اغماض مسئولین و دانشجویان با این قبیل افراد خود فروخته می‌باشد.

http://www.rajanews.com/detail.asp?id=41131

 


 نوشته شده توسط گروه خبری روز در شنبه 88/9/21 و ساعت 10:25 صبح | نظرات دیگران()
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کانال تلگرامی اخبار ( یارانه و اخبار جدید )
یارانه مهر واریز شد/ایرانیها 280هزار میلیارد تومان یارانه گرفتند
بازگشایی پایگاه اطلاعاتی آمار طی یک هفته آینده
اطلاعیه شماره 7 ستاد هدفمندی یارانه ها منتشر شد
پرداخت 40 هزارو 500 تومان یارانه اسفند ماه
عناوینی از سایت دولت
نتایج هفته اول اجرای قانون هدفمندی یارانهها
تصویب نرخهای جدید حمل و نقل
قیمت مصوب انواع نان
قیمت پله های 7 گانه مصارف برق
میزان سهمیه و قیمتهای جدید بنزین و گازوئیل و گاز خودرو
تعرفه های جدید گاز
فروشگاه اینترنتی شما
آغاز به کار سامانه جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوار از اول آذر ما
دفاع از قرآن
[همه عناوین(3262)][عناوین آرشیوشده]

بالا

طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

بالا